19.3.09

Bra dag


Hej allesammans! Jag har egentligen inte tid för bloggen, men men skriver ett snabbt inlägg ändå. Jag har för tillfället oerhört mycket att göra. Främst är det examensarbetet som tar tid. Seminariet i går gick bra. Vi har bytt ämne, ska numera fokusera oss på kundklagåmålshantering. Eftersom IKEA är ett av de bästa svenska företagen inom ämnet som har jag varit i kontakt med de i dag. Jag siktar på att åka ner till Älmhult för studiebesök. De var positiva till det. Så att nu händer det verkligen grejer runt om X-jobbet. Även Clas Ohlson hörde av sig i dag angående X-jobbet. Jag uppskattar intresset som de visar angående vårat X-jobb. Samtidigt tycker jag att det är intressant att ha alla dessa chefer i luren. Kan bara säga att de är oerhört professionella. Oj vad bra de snackar...

Råttafällan uteblev i går. Leksand var inte bra, sämsta matchen så här långt. De måste tagga till, samtidigt måste man erkänna att gnaget var minst en klass bättre än LIF i går. Ögat är bättre om det är någon som undrar.. allt för nu, back to business.
Jo, jag har även hunnit att söka sommarjobb på det företag som jag vanligtvis jobbar på. Får se om de vill ha tillbaka mig.... =)

Inga kommentarer: