3.5.09

Premiär i dag!

Det blev en lugn Valborg. Leksand var tomt på folk (räknar inte med en massa jobbiga 13-14 åringar), Luckan var tom så jag och Fredrik hängde på Baren. Sen efterfestade vi med Affes syrra, det var riktigt najzzzz!

Seriepremiär i dag. Samling om drygt två timmar. Vi inleder serien med bortamatch mot Äppelbo. Med tanke på att vi har grymt bra trupp i dag så räknar jag med tre pinnar.

I går satt jag förövrigt och skrev vidare på x-jobbet, empirin ska vara klar i morgon så jag och min kollega fick sitta en lördag (sol & +20) som denna och skriva eftersom jag åker till Stockholm i morgon på den mars-inställda Metallica konserten. Åker med Gabbe! Hoppas på en grym kväll och ett överladdat Metallica!
El-clasico i går! Ett mer stillastående försvar lär man leta efter, Reals försvar var som ett gäng statyer. Usch!

Förövrigt Bob Dylan är grym! Me like!

Coke har alltid så genialiska TV-reklam! Nu har jag skrivit av mig lite, ha en trevlig dag allesammans!

Inga kommentarer: